Ads 468x60px

miercuri, 24 aprilie 2013

Swap de primavara

         Imi plac ideile celor de la Revista Atelierul si de aceea m-am inscris si la swap-ul de primavara (am participat si la cel din iarna). De data aceasta am avut ca partenera de swap pe Cecilia - Vixyblu ...hmm cine nu si-ar dori un cadou de la ea :)) Buuun... zis si facut :) dupa ce am citit despre cum ar vrea sa fie cadoul ei, m-am pus pe modelat. Ghici ce?? Liliaaaaac :)) da, liliac pentru ca am fost convinsa ca nu voi da gres :) si asa a si fost :)) A fost foaaaarte incantata, atat ea, cat si pisicuta ei Tuxie. Aici am dovada:
         Ma bucur nespus ca am reusit sa ii aduc primavara mai repede :) Apoi am asteptat cu nerabdare sa vad ce am sa primesc eu de la ea:)) si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ce minunatii ii pot face manutele :D
La mine, Iepurasul a venit mai devreme :)) si la propriu si la figurat :)) Am primit o coronita cu morcovei si iepuras din fetru, morcovei duuuulci, o agrafa din fetru cu floricica si carduri cadou personalizate pentru Zubiju :D
 Iti multumesc draga Cecilia! :*