Ads 468x60px

miercuri, 24 aprilie 2013

Cu drag pentru Mihnea !

           Am primit un mail cu o comanda mai speciala, si anume, daca pot modela ceva reprezentativ pentru a ajuta un copil frumos fooc pe nume Mihnea diagnosticat cu autism :
"Am 2 ani și jumătate. Nu am rostit nici un cuvânt. Într-o zi, un doctor mi-a pus un diagnostic care poate explica de ce nu sunt asemeni altor copii. Am fost diagnosticat cu AUTISM și, de la începutul lunii martie 2013, fac terapie ABA. Pentru a deveni din autist artist, spun părinții mei. Au văzut, probabil, cum mă joc cu umbrele, pe perete… Oare ei înțeleg ce vreau eu să le spun? Dacă o întrebi pe mama despre terapia mea și despre cum “evoluez”… îți va spune: “E super…! Funcționează. Ne aruncă mingea, stă liniștit pe scăunel, chiar dacă numai pentru câteva minute… Nu, nu vine încă la noi când îl strigăm. Dar va veni! Și îi va spune și “te iubesc” mamei lui…” Mama mea e cel mai curajos om pe care îl cunosc…"
Aceasta este o mica parte din poveste lui Mihnea, mai multe puteti citi pe blogul Prietenii lui Mihnea  si puteti fi si voi prietenii lui, il gasiti si pe Facebook

          Pentru a modela ceva reprezentativ am cerut cateva detalii despre ce as putea face si am aflat ca semnul/logo-ul universal pentru autism ar fi o bucla formata din piese de puzzle. Asa am ales sa modelez o brosa piesa de puzzle pe care am pus chipul un copilas :) Am vrut sa evidentiez faptul ca Mihnea e unul (una din multele piese de puzzle ce alcatuiesc puzzle-ul) din cei multi cu acest diagnostic