Ads 468x60px

marți, 22 octombrie 2013

Giveaway de poveste

In primul rand as dori sa va multumesc pentru ca imi apreciati pasiunea si munca :) Drept rasplata am organizat un nou giveaway ce se desfasoara pe pagina de Facebook
  Treaba e simpla! V-am promis ca la 2000 de like-uri va daruiesc o casuta si asa si fac Ce trebuie sa faceti ca sa va mutati la casuta noua: respectati regulile de mai jos iar pe 1 Noiembrie va voi spune numele spiridusului proprietar.

*Like & Share aceasta fotografie (share public)
*Lasa-mi un comment in care imi spui cum vrei sa arate casuta ta

Voi alege cel mai frumos comment si il voi premia Asa ca vreau sa vad spiridusi visatori si dornici sa se mute in casuta din borcanel.
Atentie!! Iti voi face o casuta dupa cerintele tale, nu identica cu cea din fotografie